رویکردهای مناسب برای پرداختن به تنظیمات مختلف

چالش‌های زیادی برای مواد شوینده هپی هوم دستیابی به تغییر رفتار شستشوی دست‌ها در مقیاس وجود دارد.

اولاً، معیارهای مورد استفاده در بسیاری از مطالعات به‌عنوان نماینده رفتار ضعیف هستند و حتی «استاندارد طلایی» فعلی مشاهده ساختاریافته کمتر از ایده‌آل است.

دوم، بسیاری از برنامه‌ها به تنهایی بر آموزش بهداشت متمرکز شده‌اند که احتمالاً به دلیل اهمیت جنبه‌های انگیزشی و عادتی رفتار ناکافی است، که منجر به ایجاد مشکل در ایجاد اثربخشی برنامه‌های ارتقای بهداشت در مجموع در بررسی‌های سیستماتیک می‌شود.

سوم، حتی زمانی که چنین مواد شوینده کارواش مرورهایی شواهد موجود را به دقت بررسی می‌کنند، مطالعات کمی در زمینه‌های مدرسه در LMICها وجود دارد و بیشتر آنها پیگیری کوتاه، معیارهای پیامد ضعیف، یا کور کردن ضعیف ارزیابی‌کنندگان پیامد دارند.

با توجه به اینکه این برنامه در مدارس ارائه شد، تأثیر بیشتر در مدارس نسبت به خانه جای تعجب نیست.

با این حال، هدف این برنامه تأثیرگذاری بر رفتار کودکان در مدرسه و همچنین از طریق آنها در خانه بود که به طور بالقوه به بقیه اعضای خانواده سرایت کرد، که در ارزیابی دیگری از برنامه مشابه ارائه شده توسط یک آژانس خارجی یافت نشد.

تکرارهای آینده برنامه باید مواد شوینده خودرو توجه ویژه ای به رویکردهای مناسب برای پرداختن به تنظیمات مختلف که در آن شستشوی دست انجام می شود، داشته باشد.

در مدارس، بهبود زیرساخت‌ها همراه با ایجاد هنجارهای اجتماعی ممکن است منجر به افزایش زیادی در نرخ شستشوی دست‌ها با صابون شود، اما طراحی سیستم‌های مؤثر برای اطمینان از تأمین مداوم آب و صابون در مدارس کلیدی است.

شواهد خوبی وجود دارد که نشان می‌دهد برنامه‌های مبتنی بر مدرسه می‌توانند تغییر رفتار پایدار را حتی زمانی که با شدت کم ارائه می‌شوند، ایجاد کنند و بنابراین نرخ‌های هدف شستن دست‌ها با صابون برای مشاهده تأثیر مطلوب بر سلامت عمومی باید به دقت در برابر هزینه‌های بیشتر سنجیده شود.

مداخلات فشرده و مواد شوینده مبل حتی زیرساختی فراهم می کند.

 

  • منابع:
    1. Soap and Education
  • تبلیغات: 
    1. مردی با نایلون خانه ای را آتش زد
    2. ادعای عجیب و غریب مردی که به جای غذا کود می خورد
    3. راز کشتی مرموز خوفو که جاروبرقی در آن بود
    4. زنی که با معشوقه اش اموال شوهرش را بالاکشید!